WIELKA! każdy jej następny film będzie prawdopodobnie moim najbardziej oczekiwanym w danym roku.
ranking jej filmów póki co: 1. Szczęśliwy jak Lazzaro - 9 2. Cuda - 9 3. Corpo Celeste - 8
Daj znać jak La chimera. Ponoć świetna
To może ja odpowiem. La Chimera świetna. Bardzo bardzo polecam.
zgadzam się, La Chimera świetna, na poziomie Lazzaro