1. Król Świń 8/10 2. Zombie Express 7/10 3. Seoul Station 6/10 4. The Fake 5/10 czekam na kolejne produkcje tego pana
zwłaszcza w "Zombie express", a szkoda, gdyż kino koreańskie dało się już poznać z niesztampowego podejścia do wielu kwestii.